11 December. Min dag!

Idag är det dagen, dagen D. Jag har nu blivit 20 och fått rynkor i hela mitt ansikte, så är det att kliva in i vuxen livet. Nej, verkligen inte. Har inte fått en endaste rynka som jag ser iaf.
Hur känns det då ?
 - Det känns inte alls, inte nu iaf.
Ska gå på systemet sen när jag kommer hem. Ska inhandla för festen på lördag. Kanske känns lite då.
Öppnade mitt första paket igår. Från Ia, han åkte iväg tidigt imorse så jag öppnade det igår när han var med. Det var sjukt fina glas från boda nova. Nu är det bara att börja samla. :)
Sms har rullat in sen 01.07 imorse helt galet, tack alla. Nu under tiden detta skrivs så kom det ett till. Undra hur många det blir under dagen, och undra hur många det är som glömmer att jag fyller, alltid någon iaf. Men det gör inget alls :)
Efter att jag hade somnat om någon gång imorse så väckte Marlene mig och gav mig presenten ifrån henne. Visste ju att det var en ring, men inte vad det stod på den. Så nu tänkte jag skriva vad som står på denna underbara ring.
ÄLSKADE BETYDELSEFULLA SYSTER
DU FÅR KRAFT TRO TILLIT MOD & STYRKA.

Detta står på ringen. Innut i står det
GRATTIS EVELINA 071211

Åh den är helt underbar & så vacker. I love it!
Ska åka in till city om en stund, Marlene har inte tid för mig förens halv ett, då ska vi äta lunch, sen 14.15 går min buss hem till nyköping igen. Då ska jag hem och få paket av Andreas, sen ska vi till systemet sen åka och handla en god middag som han ska laga :)
Jag drömmde en konstig dröm inatt, jag var på landet. I ett stort hus, jag vet inte om vi bodde där. Jag var på toaletten med en liten flicka iaf, hon var blond och så otroligt söt. Vi satt på toaletten och tittade ut genom fönstret på kossorna som var i hagen. Det var sommar och underbart. Kännde mig så lycklig. Jag undrar bara vem var flickan ?

Nu har jag inte tid mera. Puss
Ännu en gång tack alla för sms :)
/E


Kommentarer
Postat av: Linda Sterner

Grattis på bolagsdagen!!

2007-12-11 @ 19:10:45
Postat av: Rebecca Lindström

Grattis vännen! Hoppas du fick en fin dag igår. kram

2007-12-12 @ 11:18:14

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0