Bara en massa babbel

I fredags så lektre jag med Neliah. Var helt underbart att få träffa henne igen. Som tack så fick hon en söt hello kitty klänning. Helst av allt ville hon ha allt. Men det går ju inte.
I fredags så tog jag också tjuren i hirnen tack vare Ulrika. Jag bokade en kör lektion. Fy faaaan.! Jag höll verkligen på att dö, så frågan är ju bara hur det kommer gå när jag väl ska åka dit. Åh jösses.
Jag var även på banken och skrev på tusentals papper. Skönt, nu är allt klart iaf.

Fredrik och Johan kom förbi på kvällen. Jag drack två cider, kännde inte suget + att jag skulle jobba dagen efter. Spelade lite gitarr hero. Jag rockar ju verkligen på det (eller inte) Haha.

Idag är det exat en vecka kvar tills jag blir vuxen, jag får bara mer och mer panik på allt som måste fixas innan dess. Men det ordnar sig säkert.

Igår så inhandlades det sista som jag ska ha på mig den 15:e. Med tanke på att mister minute aldrig kan ta emot mina skor så var jag tvungen att köpa ett par nya. Och, dem är sjukt fula. Men dem funkar, det är huvudsaken.
Hittade då igår ett par galer snygga stövlar som jag verkligen vill köpa. Men det får jag vänta med, eller jag kanske får dem av tomten vem vet . ?
Appro på tomten, det är så sjukt jävla svårt att veta vad man ska köpa till alla i julklapp, egentligen så vill jag ge alla pengar. Men hur roligt är det då ? Just ja..
Nej, nu måste jag avsluta detta babblande. Ha det bra
/E

Kommentarer
Postat av: Tess

Ge bort en upplevelse! Som till din mamma ex, bjud ut henne på mat och gå på bio. Bara ni två. Till din brorsdotter kan du ge en hel dag med en tur till badhuset med dig, massa godis osv. Till Andreas en liten romantisk resa till Sthlm med hotell. Så behöver man inte betala allt i samma veva. Smart va? :)

2007-12-04 @ 17:25:01

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0