Dyrt med party!

Jo tack det kan jag lova er. Köpte snacks och alkoholfria drycker nu ikväll över 500 k bara det. Ännu har jag inte betalat maten, eller all alkohol som kommer att serveras på lördag. Oj oj. Och hur mycket pengar har jag kvar på mitt konto nu då ? Ärligt talat så har jag inte en endaste aning. Har inte hunnit kolla det än.
Imorgon är det en stress dag, 4 st tårtor ska bakas, maten ska lagas, jag ska hämta nycklarna till dit vi ska vara. (plats hemlig ännu pga att jag inte vill ha en massa objudet folk). Sen då ? På kvällen/natten ska jag slänga i mig en fet jävla jäger, ska nog göra det ikväll till och med . woho! 
citroner & lime köpte jag också, till tequilan. Party party....


Jag tror faktiskt att det var för första gången Andreas sa att jag skulle ta med Petter skivan i bilen. I love him. Och ni gott folk. Rösta på Petter http://www.grammis.se/nominees.aspx?category=144 viktigt !! 

http://www.youtube.com/watch?v=eEZDjQafgvY Galet bra låt, men det har jag tyckt sen dag ett. Vill verkligen gå och kolla på Petter. Måste ta mig i kragen och göra det igen. Har ju sett mannen förut. Me like.
  
Nej nog talat om honom nu ska jag umgås med Andreas. Bye
/E  

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0