Fantasilös. Ingen rubrik!

Okej.. Festen i lördags var trevlig. Tills ja, tequilan slog in på dem flesta inklusive mig. Aldrig mer ska jag dricka tequila. Aldrig! Det är ett löfte till mig själv. Usch och fy.
Annars var det mycket trevligt och tack alla som kom och ville förgylla mitt födelsedags kalajs. Och tack för alla fina presenter :) Underbara ni.

Idag ska jag träffa Mailen. Innan det ska jag åka ner på stan & fixa en av mina trasiga naglar, den gick sönder igår. Usch så ledsen jag blev då. Men det var tydligen inte så dyrt att laga den. Pjuuu. För pengar är verkligen inget som jag har nu. Hoppas bara hon kan fixa den så den bli perfekt.
Imorgon ska jag jobba, har inte vart på rosenkällagården sen den 10. Herregud! Måste ringa chefen och kolla vart jag ska vara bara.
Ska damma lite här hemma också. Nej nu ska sminket & håret fixas. Ha en bra tisdag.
För en vecka sen blev jag gammal :)
/E

Kommentarer
Postat av: Rebecca Lindström

var en mycket trevlig kväll!

2007-12-18 @ 19:35:51

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0