Fredag

Idag kom mina skivor ifrån cdon. Men inte julklappen som var viktigast. Hoppas den kommer snart. För det är ju för fan snart jul. Den är till Andreas, och han vet vad det är. Mindre roligt. Men han blir ju nöjd iaf, men jag vill ge honom något mera, och jag funderar på att ge honom en sak som Therese tipsade om :)
Idag är det bara fyra dagar kvar tills jag bilr "vuxen" men jag har ju vart vuxen i många år nu. Men jag blir vuxen i åldern ;) Fixade anonsen idag också på sn. Men jag glömde skriva hur gammal jag blir haha, men det går inte att få tag på idioterna heller. Men men. Skit e samma.
Åker till stockholm snart också, ska boka hem biljetten också. Fast det tar jag nog imorgon eller ikväll istället.
Tog in steron förrut också. Så skönt. Nu slipper jag slänga på datorn varje gång jag vill lyssna på musik.
Idag är det jobb :) Var mycket länge sen jag jobbade på björken, undra om jag kommer ihåg vad som ska göras..? Eller dum fråga, klart jag kommer göra det :)
Jag måste ringa ett viktigt samtal som kommer hjälpa mig. Men jag vågar inte...
Imorgon ska jag & sambon ner på stan och shoppa julklappar :) Ska nog även passa på att handla det sista till kalajset också är ju inte långt dit heller.
Nej dags att fixa ansiktet och håret. Bye bye
/E



Btw. Ikväll är idolfinalen och jag kommer missa den. Jävla bajs. Hoppas faktiskt att Amanda kommer att vinna. Var bara det jag ville tala om för er ;)
Upprörd är jag. Ja, för det har regnat hela jävla dagen. När kommer det bli minusgrader och snö? Det är ju för fan december! Jävla klimat. Är det tacken för att man har tusen påsar i köket som man källsoterar? Nej nu är jag löjlig, men jag vill ha snö. För jag vill åka pulka!
Nej nu måste jag plocka undan här tills Andreas kommer hem. Vi hörs en annan dag. Kram
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0