Fredag

Har vart på systemet idag, känns fortfarande konstigt att vara där. Köpte lite dricka till ikväll och till nyår. Men det blir nog inte något dricka för mig på nyår. Börjar jobba klockan 07 nyårsdagen. Så det blir nog lungt.

Jag är så galet sugen på att skaffa ett husdjur. Helst av allt en hund, men den tiden har varken jag eller Andreas. En katt vill jag också ha, men det vägrar Andreas, och jag tycker verkligen att det är skit tråkigt. Buhuuuu!!!! På riktigt!

Träffade mamma idag. Hon såg verkligen ut att må bättre idag än när jag träffade henne sist. Usch. Men jag vet att hon fortfarande inte mår bra, men det är hennes val också faktiskt. Fan så jobbigt, stå brevid och bara titta på....


Ikväll så ska vi dricka lite. Det är det enda planerade, jag vill åker och bowlar för det är skoj. Men det kommer det säkert inte att bli. För helt ärligt, hur roligt är det bara att sitta och glo och dricka lite ? Nej just det inte alls roligt.

     

Dessa två hundraser ska jag ha när jag blir stor och har tid.
Det får bli allt för idag, usch vilket tråkigt inlägg. Men men, bättre än inget alls.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0