Imorgon

Imorgon kära vänner då är det julafton. Och tyvärr så måste jag säga att det verkligen inte känns som det. Tänker tillbaka på tiden då man var liten, man kunde knappt sova natten till julafton och när man vaknade upp på julaftonsmorgonen så hade mamma lagt en julklapp där. Åh. Säga vad man vill om min familj men våra jular när vi var små var underbara. I miss the time.
Trisst att det blir en grön jul. Men jag hoppas iaf att snön kommer någon gång i år eller nästa år. För pulka måste jag åka.
Imorgon jobbar jag 7-16. Sen är det hem till familjen Bratt - Fredrixon och fira jul. (Andreas morbror & moster)
Juldagen jobbar jag också 7-16. Hem, duscha och göra sig iordning för att sedan åka ut till oxelösund hem till Sebastian & Nathalie för att fira julen där med familjen.
Annandagen 7-16. Inget planerat den dagen = Skönt!
Den 27. Ledig = Klippa & färga håret + Mellandagsreaaaan!!! :D
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra klart matlådan. Sedan sängen. Kommer nog bli en lång dag imorgon. God jul på er.
Kram
/E
image18

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0