Några få timmar kvar!

Hoho hihi! Nu är det inte länge kvar, runt fyra tiden imorgon bitti (cirka) mamma vet ju inte riktigt vad klockan var när jag kom, var nog inte det första hon tänkte på efter att jag hade kommit ut den kalla december natten i badrummet i Njushammar. Helt själv förlöste min mamma mig. Riktigt coolt om man tänker efter, jag hade ju även navelsträngen runt halsen. Om det hade vart mitt barn så hade jag fått panik om jag var helt själv runt 04 på morgonen. Men, för 20 års sen så hände det, mamma förlöste mig helt själv i badrummet. Det hela började med att hon var morgonkissnödig, sen kom jag :) eller ja, mamma och pappa hade väll gjort något tillsammans 9 månader tidigare, men det ska vi inte prata om här.
Jag är för övrigt i stockholm nu. Har fixat mina naglar och blev mycket nöjd, känns bara galet ovant. Oj oj. Och om 5 dagar är det galej. Och jag är så nervös över mat och allt, hoppas bara att alla kommer ha trevligt. ganska svårt att skriva faktiskt med dessa naglar, undrar hur det kommer bli när jag är tillbaka på rosenkälla och ska torka bajs, huuuur kommer det gå ? Haha. Nej nu ska jag glo på när Marlene och Ia myser i soffan. Åh va jag älskar dem båda :) Lovely!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0