Nervositet. Tror jag iaf.. ?

Här sitter jag med mitt örtte och funderar över nästa vecka som kommer vara väldigt stressig med ack så underbar. Hoppas jag iaf. Det är nu sex dagar kvar tills jag fyller. Och tio dagar kvar till det stora kalaset. Åh herregud, nästan inget är fixat känns det som. Ölen är iaf fixad, den kom idag 5 plattor. Hoppas att det räcker, men jag hoppas också att vissa människor kommer att ta med sig eget dricka också.
Funderar också på när jag ska gå till den gröna butiken. Egentligen så vill jag inte gå dit den dagen jag fyller. Men alla andra dagar är så jävla stressiga, så jag måste nog gå dit den dagen. Men åh, jag tycker helt ärligt att det känns lite pinsamt att gå dit då. Men va faaaan ! Hur många gör inte det egentligen ? Eh jag ska gå dit så enkelt är det, tar nog med Andreas så han kan hålla mig i handen ;)
Kommer hem från stockholm den dagen jag fyller, dagen innan (på måndag) ska jag fixa mina naglar. I stockholm ? Ja, tänka sig att det vill jag.
Jag får tyvärr inte skriva mera för Andreas. Skriver av mig mera imorgon när han inte är hemma.
/E

        
Syster & jag                   Me                         Syster  <3

Kommentarer
Postat av: Tess

"gröna butiken"????

2007-12-06 @ 20:40:03

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0