Om helgen.. Kanske?

Kan ni tänka er. ? Jag var ute i fredags. Jaa ni läste rätt. Det blev inte någon bowling som jag sa att jag inte trodde att det skulle bli. Och jag blev inte förvånad heller. Nej, Therese kom hit. Damen jag inte träffat på flera år förens i söndags för en vecka sedan. Och vi hade mycket skoj tycker jag iaf :) Men, nej jag förstod i fredags varför jag inte har vart ute sen i Juni. Det är verkligen inte roligt att vara ute i denna stad. Usch och fy och blä.. Men jag hade roligt med Therese.
Jobbade dagen efter, började vid 16 som tur var. Men jag var inte pigg när jag åkte till jobbet, men efter 30 min ca så var jag igång. Fast jag var inte riktigt med i huvudet haha. Stackars mina tanter :)
Har jobbat idag också. Imorgon är jag ledig, och då blir det ett nytt år. Men jobbar nyårsdagen så det blir inte något partaj börjar 07 nyårsdagen.
Hmm ja just måste ringa min bank och kolla en sak också. För.. Man kan väll ändå inte ta ut pengar som inte finns på kortet? Jag kunde iaf det. Usch så i lördags låg jag minus på kontot. Inte bra .. Har cirka 100 kr kvar. Bajs. Men det går nog inte att få tag på bankpersonalen förens på hmm, onsdag kanske? Och jag börjar det nya året med att jobba som en idiot. Men det blir bra i slutändan. Kom på idag på väg hem från jobbet att jag hade glömt att fylla i timrapporten = Den som ger mig min lön. Men jag jobbar ju på tisdag så jag ska ordna upp sakerna då. Chefen har ju ändå tagit ledigt och svarar ej på hennes jobbtele. Kul om hela rosenkällagården stod i lågor.. Hmmmf. Nja.
Nej jag ska pussas på Andreas nu, han försvann direkt efter att vi hade ätit middag. Han gick och kollade på film med grannen. Så jag satt här själv och kolla på en film och grät och drömmde mig bort. Men Therese sa en bra sak i fredags. Om fem år.. Inte tre ;) Du är underbar tjejen. Längtar till januari-februari då jag kommer hem till dig och leker :)
/E

Crazy girls på Birgers i fredags.
            

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0