Torsdag.

Jag hann faktiskt med bussen. Och när jag stod där och väntade på bussen så ringde jag mamma, då erbjöd hon sig att hämta mig. Det hade aldrig hänt om jag inte hade hunnit med bussen.
Ska jobba kväll ikväll. Och jag blev inte alls sugen på det när jag såg att min kille, Magnus Betnér skulle köra sitt race på femman kl 21. Fan! Men det är ju tur att det finns vhs ;)
Gjorde julskinkan igår. Den var helt okej faktiskt. Stolt :)
Nästa jul då ska jag banne mig göra nästan allt som hör julen till, pepparkakor, lussebullar, köttbullar... Ja ni fattar. Även om jag jobbar nästa jul också. Men jag ska fan göra allt det där !
Nu ska jag dricka mitt kaffe och äte min skinksmörgås :)
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0