Babbel om dagen och gårdagen.

Så himla trött idag. Så jag tog lite sovmorgon till halv tio . Väntar på att mitt te ska bli klart, har galet ont i halsen så det blir te istället för kaffe nu.
Idag ska jag träffa Neliah :D Henne har jag inte sett på ja, en månad kanske om inte mera. Usch så hemskt.
Igår beställde jag lite saker ifrån cdon, 747 kr så där bara, oj oj. Men det blir bra :)
Idag ska jag även gå till banken och verkligen sitta där tills det blir min tur, för jag måste verkligen prata med dem. Så är det. Sen ska jag gå till mister minute och lämna in mina skor. Köpte kläder igår till den 15, åh så fint det blev :) riktigt nöjd blev jag. Ska kanske också gå till bibloteket. Men det är inte säkert.
Jag har inte någon jävla aning om vad jag ska sätta på mig idag, nästan alla kläder är i tvätten. Bra !
Ni som inte har lyssnat på Alicia Keys nya album, gör det ! Så sjukt bra.
Igår gjorde Marlene en kemisk peeling på mig igår, och resultatet nu är att jag flagar som en jäkla idiot på näsan och hakan, och jag får verkligen inte röra det. Men, vill man bli fin så får man lida pin. Och oj va det stämmer ibland. Nu ska jag ta mitt te ställa mig i badrummet och göra ansiktet färdigt iaf. Ha en bra dag !
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0