God morgon Sverige!

Vaknade av att det hamnade ett sms i min telefon. Usch så hemskt. Klockan var då sju. Och jag är ledig !!!! Irritetande, och nu så ringde bemaningen mig och jag har redan sagt till dem att jag inte kommer vara hemma denna vecka. Eller jag kommer ju hem senare i veckan, men då är jag upptagen med annat. Yes box.
Ska snart gå ur soffan och ta en ducsh och äta lite frukost sen ska jag ta tag i kläderna. Måste vara inne i city innan tre idag. Och jag är ju så jävla seg hela tiden. Kommer aldrig bli vaxad idag om jag känner mig själv rätt. Nej kära vänner nu ska jag gå och duscha.

   
Jag för några månader sen. Sjukt nervös, men sjukt lycklig.

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0