Härlig dag :)

Idag har jag lekt med Nathalie och bara hängt :) Och sådant tycker ju jag om massor :) Idag så kännde jag bäsen för första gången. Och jag hoppas inte det var sista gången, underbara barn kom nu :) Eller nej, vänta en stund så allt på dig är klart innan du "pluppar" ut. Nathalie sa idag att hon trodde att inom tre år så kommer jag vara gravid. Men det sa jag nej till. För det tror jag verkligen inte. Men man vet inte. Jag vill ju verkligen ha barn. Men man kan ju vänta :) men inte för länge bara. Jag tror att Andreas tycker det är ganska jobbigt att han är äldre än mig. Men, han får väll skaffa sig en tjej i sin ålder då ifall det inte passar med mig. Nej inget mera bebis prat.
Imorgon ska jag jobba och jag vill verkligen inte göra det. Jobbar till nio, så jag missar Grey's Anatomy. Min favvo serie som jag älskar !! Jag har nog kanske bestämt mig, jag ska nog bli en dum blondin. Nästan säker, men inte helt... Nej nu ska Adde sitta här. Ha en bra kväll. Puss
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0