Jobba ännu en fredag.

Ny blogg har jag gått och skaffat mig. Förstod nog mig inte på den andra som jag hade på en helt annan sida. Hoppas jag förstår mig på denna bättre.
Som rubriken säger, jobba ännu en fredag, och lördag och söndag. Åh så roligt ! Inte !
Men, snart så om en vecka är jag ledig.. Eller, jag har inte alls många tider nästa vecka . Ge mig ! Usch, kommer inte få sån super duper bra lön i December. Men januari lönen kommer vara mycket bra :) Det är ju oftast då inte någon människa har pengar kvar. Hittade ett mysigt hus igår, men absolut inte flytta dit. Haha, nej nej !
Nu ska jag bädda sängen och sen laga lunch till mig själv.
/E

image1
Jag fyllo för en vecka sedan . Oh noo :)

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0