Mys & stress

Ja min vän Therese, jag hade skrivit fel, förlåt för att jag förvirrade dig :) kanske märks hur trött och snurrig jag är.

Idag skulle jag göra tre saker på stan, som jag verkligen hade bestämt. Köpa inbjudningskort, julkort och lämna in mina stövlar. Går till mister minute för att lämna in stövlarna, då har han precis gått på lunch. Bajs kännde jag för jag skulle ju bara vara en snabbis på stan. Så jag skulle gå till Ulrika som jag hade bestämt med henne när jag var på väg ner. Jag vill bara varna er nu att detta kommer bli en långdragen och ganska tråkig blogg för er...
Så efter min snabbvisit hos mister minute så går jag till Vero Moda för att träffa Ulrika, som inte var där, nej hon var på chbg. Där hon satt med Maria, Therese och hennes mamma. Vi går ut och röker och babblar lite skit som alltid. Sen så måste Ulrika gå och jobba, så jag snor hennes stol. Sen blev jag kvar där. Fy så länge vi satt där och babblade. Men det var så trevligt, sen bestämmde vi oss iaf för att gå iväg, så jag snodde Tessan när jag skulle gå till mister minute och lämna in stövlarna. Då säger han att han inte kan ta emot några skor först nästa vecka. FAAAN tänkte jag, dessa stövlar har jag nämligen tänkt att lämna in tusen tals gånger, men har aldrig fått arslet ur vagnen för att lämmna in dem. Så Tessan och jag trampar vidare, för att möta hennes mamma och mormor. Bla bla bla, vi går iaf vidare till gallerix där jag ska inköpa inbjudningskort och julkort. Jag fick med mig inbjudningskorten. Fan va jag är dålig. Vi går vidare, sen hamnar vi på chbg igen... Och jag hann aldrig gå till Ulrika innan hon slutade, gud vilken dålig vän jag är.
Vi gick ifrån stan efter 6. Så hämtade Andreas upp mig så åkte vi och handlade. Har bokat biljett nu så 09:45 på måndag så åker jag ifrån stan. Så skönt :)
Trött som fan är jag nu iaf. Orkar inte skriva allt som jag hade tänkt. För nu ska jag gå och duscha sedan lägga mig i sängen och läsa boken som jag verkligen har fastnat för, det ska bli ett sant nöje att döda dig . Så god natt på er kära vänner.
Tack Maria för idag, har nog inte skrattat så mycket på sjukt länge :)
/E

           
Maria & Tessan. Underbart söta dem båda :)

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0