Onsdag

Det är torsdag morrgon och jag vill bara gå och gömma mig. Helst av allt under täcket. Usch, jag vill verkligen inte jobba idag. Visserligen så jobbar jag nästan inget denna vecka. Men iaf, idag är en sån dag då jag verkligen inte vill jobba. Nej verkligen inte, inte idag...
Men jag måste nog, har inget val.
Jag vill verkligen till frissan nu och fixa håret är trött på detta. Men jag måste först kolla hur mycket lön som kommer komma in. För jag har verkligen inte någon aning. Jag vill ju ha håret klart till den 15 december. Men så kommer det nog inte att bli.
Inbjudningskort och julkort måste jag ta och skaffa mig. Får nog ta och göra det imorgon, annars kommer det aldrig att bli gjort. Jag känner mig själv. Igår när jag satt och skrev ner vilka jag skulle bjuda så insåg jag att jag har verkligen inte några vänner, eller egentligen så har jag verkligen det nu. För dem som jag kommer att bjuda är verkligen sånna som jag tycker om, och då är dem ju mina vänner :)
Vill inte jobba till nio ikväll ! Usch !
/E

Kommentarer
Postat av: Tess

Lilla vän, är det inte onsdag idag? :) Eller är det torsdag? ;)

2007-11-21 @ 18:15:29

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0