Ord bajs

Hej ni som läser min blogg utan att säga det.
Tiden går så himla fort. Jag åker hem imorgon. Det känns som om jag kom idag. Och jag har inte fått något gjort som jag har planerat att jag ska hinna mellan alla behandlingar. Men, det skiter jag i.
Igår så blev jag vaxad, det gjorde ju som sist sjukt ont (bikinilinjen) benen är ju ingenting, under armarna är det heller inte någon fara. Men som sagt bikinilinjen. Aj !! Men det är så skönt nu när det är över :) Men jag slutade faktiskt andas några gånger när håret rycktes bort.

Idag har jag och Marlene vart på söder :) (så fort jag hör söder så tänker ju jag på min Petter :) ) och vart hos en tjej som heter Lo som är helt underbar! Men hon iaf gör smycken som är helt otroliga. Och helt underbara. För Marlene hade ju bestämt att jag skulle få ett smycke ifrån henne när jag fyller år. Så jag och Lo har gått igenom det idag, och det blev en ring i silver som kommer vara så sjukt jävla snygg! En fet jävel blir det, och !!!!! det ska vara en text på ringen som Marlene ska bestämma. Och nu när vi var där idag så vill jag skaffa nya förlovningsringar som Lo gör. För hon är ju så himla duktig. Det är helt sjukt. Lo's syster måste också nämnas, hon gör marmelad som är galet god, jag smakade på en idag och den var ju helt underbar, ångrar att jag inte köpa faktiskt. Undra om jag inte kanske kan åka dit imorgon och köpa lite :) hihi. Jag älskar detta. Jag vill flytta hit nu. Men jag tror faktiskt att jag kommer ångra mig lite. Men jag känner att jag växer när jag är här, och det är jätte bra. För jag behöver växa.

Imorgon åker jag som sagt hem som verkligen kommer bli jätte tråkigt, men endå underbart för då får jag träffa Andreas :) Min älskling, jag har verkligen saknat honom.
Men, jag är inte borta länge ifrån storstan. Redan om 13 dagar (någon fyller 20 då, undra vem det kan vara ? ) så kommer jag att komma upp och fixa min naglar till den 15. Sorry kids, det blir inga julklappar ;) Jo jag hoppas verkligen att det blir det, för jag hoppas verkligen att min lön kommer att komma den 21 så som jag har tänkt. För då hinner jag shoppa lite julklappar. Nu måste jag verkligen sova. Det har vart en kundkväll på salongen idag, och ja...  Det var trevligt men ja.. Inget jag nämner här. Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Hansen

Hej bruden! Jag läser dina inlägg ibland!!! =D

2007-11-29 @ 11:49:44
Postat av: Tess

Jag är en trogen läsare :)

2007-11-29 @ 21:29:15

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0