Slut på helgen = SKÖNT !

Helgen är slut och det är verkligen så skönt. För nu är jag "ledig" i två dagar. Sen jobb onsdag  & fredag. Sen lång ledig. Det har jag inte vart sen skolan. Oj oj. Kommer nog bli rastlös. Eller iofs, jag ska upp till sthlm den 26. Och stanna där några dagar och ha "semester" ;) Härligt !
Denna dag har vart hemsk, usch det har inte alls gått bra på jobbet, stress, stress, stress ! Blä ! Magsår snart. Japps ! Men sånt får man ta när man jobbar inom vården. Funderade riktigt allvarligt på idag om/när jag ska byta jobb. Frågan är bara: va fan ska jag göra då ? Jag orkar verkligen inte plugga nu. Nej ! Absolut inte ..
Nehe, dags att laga mat nu. Hörs..
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0