Städ och plock.

Idag har jag och Anderas städat här hemma, och jag håller på att packa till morgon dagen. Grejen är bara den att jag vet inte vad jag ska packa för skit. Med tanke på att det är en massa kläder som väntar på mig där uppe. Jobbigt.
Idag är det 16 dagar kvar till den stora dagen, och idag så postade jag inbjudningarna. Undra när dem kommer fram. Har nu bestämt vad jag ska bjuda på iaf, det blir pastasallad med något kött till. Vet dock inte än vad för kött det ska bli, lutar nog mot lax tror jag... Efterätten har jag fixat också, lite lätt. En jobbarkompis pratade om ett jätte gott recept som jag nog slår till på. Imorgon kommer lönen också, ska bli skönt. Undrar bara hur mycket jag kommer att få. Har inte fått reda på det än. Hoppas den blir ganska bra iaf :) Bättre än den förra ;) åh ! va glad jag skulle bli då. Men jag tror inte att den kommer bli det, dessvärre.
Nej, nu ska jag hjälpa Adde med att duka. Puss
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0