Usch & fy!

Åh!!! Jag är sååå trött, vaknade flera gånger tidigare imosre när Andreas telefon larmade, och han gick upp mycket sent, sen har jag legat och snozat = INTE BRA ! Det blir man verkligen inte piggare av. Det ser dessutom ut som om det är sjukt kallt ute, och dit ska jag tvinga mig själv om en stund. Men det kommer nog bli så himlans trevligt, jag hoppas iaf på det, bara det inte är sjukt mycket folk på bussen, det tycker jag verkligen inte om. Bla bla bla. Jag måste få skriva av mig lite nu innan frukost. Har ju inte någon att prata med här ju. Det är de jag säger, jag/vi borde ha en kattunge. Nehe, dags att äta lite frukost nu annars blir det nog aldrig stockholm. Puss
/E



Okej, nu är jag här uppe i storstan. Och jag var tvungen att sitta och trängas brevid en i bussen, och det tyckte jag verkligen inte om. Kunde verkligen inte koppla av då. Men men, jag överlevde ju iaf. Men direkt efter att man hade klivit av bussen så slog det en i hela kroppen på en gång, stressen den stora stressen som ligger över stockholms stad. Men på ett sätt så gillar jag det. Hittade även mycket bra till Marlenes salong, åh så bra jag är. Idag har jag genomlidit en franspermanet, som för mig verkligen gav mig panik. Tycker inte om när någon håller på med mina ögon. Sen så färgade hon fransarna och brynen samt plockade brynen. Sen så gjorde hon en ansiktsbehandling, ångade ansiktet och la på en mask och maserade mina händer och armar. Det var verkligen skönt med massagen, själv klämmandet i ansiktet gjorde ganska mycket ont. Men jag lever ju. Men! Jag kan verkligen inte slappna av. Vet inte varför, så uppjagad tror jag nog.
Senare när Marlene hade en kund så la en kvinna som var på salongen idag kort med mig, och jag har inte riktigt trott på det fullt ut förut. Men nu gör jag verkligen det, helt sjukt vad en människa som inte känner mig kan säga om mig och mitt liv som verkligen stämmer. Höll på att börja gråta många gånger. Men jag kännde att jag inte kunde göra det. Men nu har jag mycket att tänka på.
Och kläderna som finns här som bara väntar på att jag ska gå igenom dom får jag maniska besvär på, får inte gå igenom dem nu för Marlene, den jäveln ;)
Imorgon ska jag ta en riktg genom gång med kläderna när både Ia & Marlene är på deras jobb. Sen drar jag in mot city till Marlene och blir vaxad, lovley men ändå inte liksom. Nu ska jag sluta knäppa på knapparna. Ha en bra kväll. Puss
/E

Kommentarer
Postat av: Linda S

Härligt med en massa kläder som bara väntar på en =)
VAxning är ju mindre härligt.
Skönt att bli ompysslad ibland. Spec du som aldrig e ledig!!!

2007-11-26 @ 23:41:59

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0