:(

Kära vänner och läsare!
Det är så här, att jag är bostadslös igen! Ja, fråga mig inte hur jag lyckas hamna i skiten. Men det gör jag... Eller det är egentligen inte mitt fel. Jag vill inte bli blåst av en sjuk hyresvärd som vill att man ska glra en massa arbeten på en lägenhet, innan man har skrivit kontraktet. Och i förra helgen som var så sa han att vi skulle skriva kontraktet nu i veckan som var. Idiot helt enkelt.
Ska ringa och prata med min bank och kolla lån och grejer. Fan, fan, fan!
Nej jag ska vara lite social nu med syster innan jag åker hem. Drar ifrån sthlm 14:15.
/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken j-la idiotgubbe!
Håller tummarna att du snart hittar något nytt.
Kram

2008-04-15 @ 18:12:13

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0