Förvirrad

Jag känner mig lite förvirrad faktiskt. Det känns som om det faktiskt inte är jag själv som gör mig förvirrad. Utan andra människor runt omkring mig. Och jag vet inte om det är så till 1oo. Men det känns iaf så. Och jobbigt är det.
För jag vet inte riktigt om jag kan göra något åt saken. Vissa saker kan jag kanske ta och rätta till. Men det kommer säkert bara bli fel då. Så jag går nog faktiskt heller runt och är förvirrad.
Funderar på att våldgästa Sandra och Mattias säng för att kolla på någon usel rulle... Så jäkla trött och seg just nu. Så jag gör nog det. Måste bara be Mattias om lite hjälp :)
Ha det så bra!
/E

 Jag på soffan, när jag var sjuk och jävlig...

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0