Fredag & lördag

Okej. Mycket händer på vad är det en och en halv dag kanske, knappt det. Igår så skulle jag och Sandra på inflyttningsfest. Och jag skulle inte dricka. Det slutade med att vi satt på inflyttningsfesten och jag drack. Sen helt plötsligt var vi på birgers och hade riktigt jävla kul!!! Kom i säng mycket sent.
Upp tidigt idag för att fräscha på sig, skulle kolla på lägenheten som jag kollade på förra fredagen, den skulle jag se ännu en gång. Och vill ni veta vad? Jag har äntligen fått en lägenhet! Så himla bra, nu kanske jag kan hitta mig själv och må lite bra. Inte det att jag mår dåligt nu. Bara det att jag skulle kunna må så mycket bättre.
Någon som vet vart det finns skapligt billiga och bra laptops? Är i stort behov!
Jo just det. Idag har jag knappt kunnat prata. Det är inte bra att dricka med dålig hals och skrika och sjunga som en idiot. Jag vet att jag sjöng, men inte skrek, men det har jag ju fått förklarat för mig som med allting annat.
Så ont i nacken har jag också, tyckte inte alls att jag for så mycket med huvudet på inflyttningsfesten.
Men ja, dessa dagar har verkligen vart mycket bra!
Tack Andreas.
Tack Sandra och Mattias för att jag har fått/bor hemma hos er. Det har verkligen betytt mycket för mig ska ni veta. Och om allt går som det ska gå så kommer jag visa det för er också :)
Ikväll har vi vart hemma hos Lisa och myst och tittat på film och ätit gott. Mycket härligt vill jag säga.
Här kommer några bilder som blev tagna igår.
 Jag och Sandra, den enda seriösa bilden på oss två tillsammans !
 Måste vara lite ego. Jag kan faktiskt vara söt ibland :)
 Lisa och jag. Underbar tjej det där
 Jag, ett måste numera när alkoholen börjar slå till. Haha
 Super snygga Sandra. SSS ;)

 Jag, Lisa och Cilla
 På väg ner till stan och birgers. Här går det undan.
 Super söta Therese och jag på birgers
 Dagen efter. (Idag)

Så hoppas att ni har lett lite efter ni sett bilderna :)
Ha en härligt natt
/E

Du gör mig så förvirrad. Jag vet inte vad jag ska tänka och tro på snart.


Kommentarer
Postat av: DATORER

billiga och bra datorer, dom är begagnade men upprustade!
om du inte är bra på datorer så kolla med någon som kan hjälpa dig att kolla vilken av dom som är bra..

2008-04-06 @ 10:46:35
URL: http://www.mhzdata.com/
Postat av: Sandra

hehe. I know I'm like suuper hot ;)
O du e alltid söt.

2008-04-06 @ 17:00:03

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0