Hatar!!

Det är aldrig roligt att vara sjuk.. Men just nu så tycker jag att det är hemskt. För jag kan inte jobba dem tiderna jag har fått. Och kan inte jag jobba så får jag verkligen inte några pengar alls. Och det suger ju verkligen så jävla hårt!!
Ta mig inte på allvar nu!!
Men just nu så önskar jag att jag hittade den där mannen med den plånboken så han lät mig gå hemma och bara vara snygg!
Som sagt, ta mig inte på allvar. För jag vet inte vad jag vill egentligen..
Tillbaka till soffan för att dö.
/E

"I have a feeling. Like I might die."

Kommentarer
Postat av: T

Haha herregud, vem vill inte hitta den mannen ;-)

2008-04-02 @ 17:52:40
Postat av: Sandra

I want him I want him!!

2008-04-02 @ 20:15:14
Postat av: Evelina

Sant, vem vill inte? Jag ska kanske hitta honom en vacker dag :P

2008-04-03 @ 00:50:09
URL: http://evelajnanr1.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0