Hjälp!

Okej, jag kanske är sjuk i huvudet. Men hjälp mig nu!
Jag smittar ju inte någon med min körtelfeber, ska jag gå till jobbet då? Behöver ju pengarna..
Läste på nyss på någon sida att:
"Man har beräknat att det tar mellan fyra och sex veckor från det att man blivit smittad tills eventuella symtom visar sig. Även när symtomen upphört finns viruset kvar i kroppen. Virus utsöndras från svalget under en lång period, ofta mer än ett år. I vissa fall fortsätter detta från och till hela livet."
Kan det allså vara så att jag kanske måste springa runt med detta virus föralltid? Och kanske smitta någon stackare? Helvetes jävla sjukdomar. Sen att det inte finns någon medicin gör ju saken ännu värre. Fan jag kunde väll ha fått lite morfrin eller något av dem på vårdcentralen? Haha.
Nej soffan igen och dra täcket över huvudet. Finns inget bra att se på tv. Bara skit!
/E

Kommentarer
Postat av: Therese

Ring din chef och hör vad hon tycker. Puss

2008-04-23 @ 22:23:44
URL: http://attfungera.blogspot.com/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0