Lite av min tisdag.

Nu är det onsdag då är det bara två dagar kvar tills det är fredag. Och då ska Therese och jag ses igen och ha mycket skoj! Hoppas jag på iaf.
Dagen idag har sett ut som så att jag snozade i hundra år som vanligt så jag fick stressa lite på morgonen innan mitt möte med banken. Men jag var i tid, fick till och med stå och vänta... Men mötet gick så där. Fick iaf fixat med några konton. Och det är ju alltid bra :)
Sen gick jag och träffade Mailen. Vi gick på stan för att hitta kläder åt mig som jag ska ha på fredag. Jag visste exat vad jag skulle ha. Och då blir det faktiskt svårare att hitta något i denna lilla stad. Men jag hittade allt jag behövde :)
Så imorgon ska jag till oppeby och hämta ett par skor som jag ska ha på fredag :)
Mailen och jag åt lunch på chbg, sen fortsatte letandet efter mina saker, för det tog lite tid. Men det  var trevligt ändå. Sen följde jag med sötisen hem till henne. Och jag ska kanske bo hemma hos henne ett tag. Variera mitt boende lite. Men vi har inte diskuterat det fullt ut än. Vi är, jag, Mailen, Sandra och Mattias. Jag tror alla tre vill att jag ska bo med dem.. Ja ni kanske förstår.
Det jobbiga är ju faktiskt att denna vecka kommer dem ringa mig ifrån mio och säga att min underbara säng har kommit. Och vad får den göra? Jo stå i kartongen tills jag har fått en lägenhet. Så jävla surt.
Men jag ska inte gräva ner mig i all denna skit. För ja, det måste väll komma något bra snart..?
Nu har jag snöat in mig på Kelly, förlåt mig... Men! Fan så bra hon är..

I hope the ring you gave to her turns her finger green
I hope when you're in bed with her, you think of me
I would never wish bad things, but I don't wish you well
Could you tell, by the flames that burned your words

I never read your letter
'Cos I knew what you'd say
Give me that Sunday school answer
Try and make it all okay

Does it hurt to know I'll never be there
Bet it sucks, to see my face everywhere
It was you, who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew exactly what you were doin'
Don't say, you simply lost your way
she may believe you but I never will
Never again

If she really knows the truth, she deserves you
A trophy wife, oh how cute
Ignorance is bliss
But when your day comes, and he's through with you
And he'll be through with you
You'll die together but alone

You wrote me in a letter
You couldn't say it right to my face
Give me that Sunday school answer
Repent yourself away

Does it hurt to know I'll never be there
Bet it sucks, to see my face everywhere
It was you, who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew exactly what you were doin'
Don't say, you simply lost your way
They may believe you but I never will
Never again

Never again will I hear you
Never again will I miss you
Never again will I fall to you
Never

Never again will I kiss you
Never again will I want to
Never again will I love you
Never


Does it hurt to know I'll never be there
Bet it sucks, to see my face everywhere
It was you, who chose to end it like you did
I was the last to know
You knew exactly what you were doin'
Don't say, you simply lost your way
They may believe you but I never will
Never again

Never again

Ja ni förstår kanske vad låten heter..? Never again heter den iaf. Så bra! Vilken styrka hon har i sin röst.
Nej nu ska jag försöka sova lite, det är ju en dag imorgon också. Och då ska jag jobba i några få äckliga timmar. Men vi hörs en annan dag. Sov sött!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0