Lördag

Ja kvällen igår? Ja Evelina lyckades med att bli kalasfull som vanligt. Fast kul hade jag. Men det var så sjukt dåligt med folk ute igår. Fan så tråkig den här stan är. Vill inte bo kvar här. Jag vill lämna denna stad.
Tack Tess för en härlig kväll :)
Idag är jag bakis och har ont i hela kroppen. Fy fan. Men det är ju så det ska vara.
Är hemma hos Mailen nu. Och är så osocial. Men vi ska gå till affären och shoppa lite bakis "mat" till mig.
Jag var så dum igår tog med kortet ut, och det är inte alls bra när man inte har så mycket pengar. Oj oj!
Bilder kommer att komma upp när orken finns.
Nej nu ska vi traska iväg till affären ha det bra. Peace!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0