Måndag, ny vecka, nya tag

Förlåt! Jag har vart usel på att uppdatera under helgen.
I fredags var jag och tittade på en lägenhet på fågelbovägen här i nyköping. Det resulterade i att jag har fått en lägenhet från och med den 1 Juni =) Så jäkla underbart!
Det har kanske börjat vända nu?
Jag mår även bättre så imorgon så ska jag antagligen gå till jobbet. Ska prata med chefen när hon kommer tillbaka till sitt kontor och får lyssna på min härliga röst ;)
I lördags gjorde jag inte alls mycket. Åkte ifrån oppeby, hem till Sandra och Mattias igen. Sandra skulle ut så jag och Mattias hade en kväll för oss. Vi spelade ps3 och kollade på bilar. Det var skoj :)
Och igår så var jag ute på gumsbacken med Sandra, handlade doppresent till Vincent och en jätte söt sak till Neliah, och en present till Tilde. Det andra får jag inhandla nu i veckan.
Gick runt och kollade i nästan alla affärer igår, det var kul. Att vara ute som en normal människa igen :) Haha
Var även på stan i lördags men då var det apoteket och lite annat skit.
Nu ska jag ställa mig och duscha, för att sedan lägga mig i ett super långt bad.
Ha en härlig måndag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0