Min söndag

Denna dag har verkligen vart bra. Trots att jag nyss skrev ett inlägg som bara försvann. Morr!
Och trots att jag verkligen inte ville gå upp imorse.
Idag så har jag hängt med Therese och henns söta mamma. Therese lagade en mycket god måltid. Hon kan hon den tjejen. Sen tog vi en promenad ut till arnö. Jag skulle träffa bror Alexander, Cecillia och söta Julius. Vi hade mycket trevligt tycker jag. Kul att träffa syskonen då det inte är kalas.
Kom på en mycket bra sak när jag var hemma hos dem. Att jag faktiskt kan köpa mig en säng redan nu. För jag har ju faktiskt fondpengar. Så på onsdag ska jag gå till banken och be dem att ge mig lite av dem.
I helgen åker jag upp till systeryster. Och på söndag ska jag träffa söta Therese, och då ska vi åka till ikea och prova madrasser. Sängramen kommer jag köpa på mio. Mycket fin, mycket fin!
Det känns faktiskt bra nu, fast lite rädd är jag. Men det känns bra :) Äntligen. Hoppas det kommer flyta på bra nu.
 Hurtiga Therese på väg ut till arnö
 Mindre hurtiga jag, men jag gick iaf. Och det var mycket skönt! Tack Therese :)
Nu ska jag vila ryggen lite. Upp och jobba imorgon 7-16 och jag är inte pigg för det. Sov sött
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0