Min tisdag.

Idag så har jag och mamma vart ute på sagers. Det slutade med att jag har nu köpt madrasser till min härliga sängram. Hemleverans och allt. Riktigt nice.
Har jobbat idag också och det gick mycket bra. Så himla kul att vara tillbaka på jobbet! Var riktigt lungt ikväll. Lungnet före stormen kanske?
Ska sätta mig och spela lite ps3 nu, Mattias har köpt ett nytt bilspel idag. Riktigt skoj.
Imorgon innan jobbet ska jag ner på stan och inhandla present till Tilde, ska kanske ta ett hål i örat också. Beror på ifall tjejen är där som ska göra det på mig. Hoppas det iaf. Men med min tur så är hon säkert inte där. Skulle gjort det idag, men tiden fanns inte riktigt till. Tog lite tid att prova och hitta den rätta madrassen.
Det har ju vart ett riktigt härligt väder idag. Hoppas att det är lika i helgen också så jag kan ha dem kläderna som jag hade tänkt att ha på lördag :)
Nu ska det spelas. Kram!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0