Mina dagar..

Det har vart en galen helg! Helt galen. Nu tänker jag lägga ner alkoholen ett tag...
Jag har ju inte heller kunnat skriva med tanke på att blogg.se bytte plattform. Jobbigt! För jag har velat skriva så mycket. Det har faktiskt vart några riktigt tunga dagar. Och jag vet inte om jag har kommit bort från det tunga, för jag har gått och blivit sjuk.. I måndags, då sitter jag i badet och lyssnar på härlig musik genom min underbara mobiltelefon... För att göra en halv lång historia kort så åker min kära mobil ner i badkaret samtidigt som den spelar Hallelujah. Jag dog, men samtidigt så var det ju jäkligt roligt.
Så sen i måndags em tills igår kväll har jag gått utan telefon. Det var jävligt jobbigt!
Och i måndags kväll började jag känna lite hals ont, började frysa, men jag tänkte inte mera på det. Gick och la mig lite senare. Vaknar flera gånger på natten pga att jag svettas som en dåre. Ja.. Härligt, jag har gått och blivit sjuk. Och jag har ju verkligen inte tid med det just nu. Skulle ha jobbat idag också. Ska jobba imorgon. Men jag tror inte att jag kan göra det. Sandra ringde och väckte mig nu innan ett.. Usch..
Önskar att det kunde vara någon mer som hörde av sig.. Men mina önskningar brukar ju inte slå in..
Det är ju faktiskt lite roligt att dem "gammla" vännerna helt plötsligt har slutat höra av sig. Jag kan ju också höra av mig, men jag orkar inte längre.. Har jag verkligen blivit så hemsk?
Hungrig är jag också, men jag orkar inte ta mig ifrån vardagsrummet till köket för att göra lite frukost.
Idag ska jag lägga mig i ett tok varmt bad och bara njuta.. Eller, ja slippa smärtan i kroppen.
Nej nu orkar jag inte längre. Jag är tillbaka iaf. Ta hand om er!
/E


Klippte och färgade håret i fredags. Detta blev resultatet :)


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0