Onsdag..

Idag har jag köpt mig en sängram. Den är så fin så fin. Så nästa vecka äger jag en sängram.
Sen har dagen bara vart jobbig. Har vart med Andreas och försökt att dela upp alla våra saker. Och det gör fan ont i mig att se honom må så som han gör.. Men, det får vara så här ett tag. Vem vet, det blir kanske vi igen. Tiden får visa. Just nu så måste jag vara själv. Och hitta mig själv. För det har jag verkligen inte gjort.
Är jätte nervös över att hyresvärden inte kommer ringa mig i veckan. Så jag kan skriva kontraktet, för innan det är gjort så känns det som om jag inte har fått lägenheten.. Så jag har verkligen inte pustat ut än.
Jag ska sätta mig och boka en biljett upp till stockholm nu. Åker på fredag. Det blir bussen, skönt faktiskt jobbigt att åka tåg, hatar tunlarna. Sen så virrar man inte bort sig nere på centralen som man jag brukar göra när jag åker tåg.
Ja, på fredag så ska jag och systeryster kolla på Kelly Clarksson. Det ska bli skoj :)
Denna dag blev verkligen inte så bra som jag hade trott att den skulle bli. Jävla skit!
Nej boka biljett nu då. Ha det bra!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0