Piercing & shopping.

Har precis kommit hem från stan. Min nya vecka började med att sätta en pärla i näsan, ville ha ring på en gång, men jag måste tydligen vänta några veckor innan den får sättas dit. Så nu är man ny piercad.
Har även köpt mkt söta saker till badrummet idag. Måste hotta upp det inte alls snygga badrummet som jag kommer få i min lägenhet. Duschdraperi, badrumsmatta och handukar, badlakarn inköptes allt på mique. Det blev lite dyrt. Men det är det fan värt :)
Är ensam hemma nu. Sandra drog till London imorse och Mattias är kvar nere på stan. Så jag lyssnar på Petter så att grannarna säkert kommer ringa på snart. ;)
Imorgon ska jag gå till jobbet. Känns mycket bra och skönt.
Undra vad man ska göra för middag.? Näää size zero here we come.
När Mattias och jag var nere på stan förrut så funderade jag på att köpa en majblomma, sa åt Mattias att också köpa sen frågade jag:
-Vad är det man stödjer när man köper en majblomma?
M - Man stödjer hans skolresa till Tallin så han kan få knulla.
- Haha, det där ska skrivas i min blogg.

Så jäkla roligt sagt, låter säkert inte alls lika roligt som det var. Men helt ärligt.. Vad är det man stödjer när man köper en majblomma?
/E

Kommentarer
Postat av: Therese

Fråga dom som säljer dom kanske? ;-)

2008-04-28 @ 16:27:27
Postat av: Cissi

Organisationen Majblomman jobbar för att bekämpa barnfattigdomen i Sverige.
Målet är att barn i fattiga familjer ska ha samma möjligheter som sina kompisar.
Tex kan man få bidrag till en skolresa, ett par glasögon eller en lite present så man ska slippa tacka nej till ett barnkalas.
Vill du veta någonting så fråga ugglan....

2008-04-28 @ 18:27:51
Postat av: Evelina

Hehe tack Cissi. Du är en klok dam du. Nu ska jag köpa majblommor :)

2008-04-28 @ 21:00:34
Postat av: Sandra

så de där me skolresan stämde iaf.. :D

2008-05-01 @ 23:05:34

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0