Sen sist..

Okej kära läsare, första gången jag sitter framför datorn sen i söndags. I söndagskväll så började jag få lite ont i halsen och blev förbannat frusen, tog tempen inte så hög, men jag hade feber. Ringde Sandra och sa att sover kvar i oppeby.. Sen dess har dagarna bara flytyt förbi är det verkligen onsdag idag?
För jag har nämligen åkt på körtelfeber.

http://www.vardguiden.se/Article.asp?Articleid=3284
Wiho, tack och hej leverpastej det var det jobbet och det livet.. Fy fan.
Men det finns säkert en mening med detta? Hmm, eller?
Det var så sjukt jobbigt inatt. Vaknade runt 02:30 och hade så galet ont i kroppen och mådde så illa, drack lite vatten och trodde jag fan skulle spy upp alla tarmar och allt. Usch. Men, jag tog lite fruktsoppa som Andreas köpt hem till mig och åt försiktigt sen kunde jag somna, för att sen vakna av att Andreas tycker att jag snarkar så högt. Haha, precis som förr. Och nej, vi är inte tillsammans, den enda som är imun mot mig är väll Andreas, och han är snäll och ställer upp för mig när jag ligger och sover hela tiden.
Igår var första gången jag åt något sen i söndags. Men det var fan inte lätt..
Var iaf på mio i måndags och hämtade sängramen den står nu här nere i källarförådet. Sen sov jag hela måndagen. Andreas ringde och väckte mig igår så jag kunde ringa vårdcentralen igen, då fick jag komma dit. Fy fan det var jobbigt, först tog dem halsprov på mig, när jag satt och väntade på att det skulle bli klart höll jag på att somna. Men det halsprovet var negativt allså, inte halsfluss. Nehe, va fan kan det då vara?
Fick sätta mig och vänta på an annan läkare som också skulle kolla i min äckliga hals. Det ser ungefär ut som om den har börjat mögla. Äcklig! Det tog sin lilla tid det med, så jag satt där i min lilla koma och typ sov. Sen kom den där läkaren iaf, och kollade i halsen klämde på mandlarna som bara blir större och större och så var jag tvungen att anadas på henne. Bakis lukten i munnen som man kan ha ibland är äcklig men inte en chans att den slår doften som är nu. När man har var på halsmandlarna luktar man fan inte Gucci. Så först så ville jag inte, men äh hon är ju läkare. Då misstänkte hon körtelfeber, men jag skulle ändå ta ett blodprov. Som antagligen kommer visa negativt för körtelfeber med tanke på att jag inte har vart sjuk så länge. Men det var ändå bra att ta det. Sagt och gjort så gjorde jag det.
Och det var ju självklart negativt. Men min diagnos är iaf körtelfeber. Kommer säker vara sjuk galet länge. Fan fan fan fan.. Jag har verkligen inte tid med det här just nu..
"Allting går igen, kommer tillbaks. En dag ska alla skulderna betalas"

Något mera härligt? Jo mobilen vill ju inte fungera riktigt som den ska längre, så den måste jag lämna in. Snart får jag väll sparken också..
Något positivt är väll att man förhoppningsvis kan gå ner lite i vikt, och sluta röka, har inte rökt sen i måndags, då tog jag några få bloss på en cigg. Men jag är heller en fet och ful rökare än en smal ful ickerökare med körtelfeber.
Detta hoppas jag att ingen människa får..
Så nu vet ni om det tar tid på en uppdatering så beror det säkert på att jag ligger och sover och försöker dricka lite vatten.
Ta hand om er.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0