Söndag

Sov hemma hos Mailen inatt. Mycket skönt, galet trött igår. Vi var en sväng förbi hos Michelle, hon hade partaj för flickan fyller år idag. Hurra, hurra! Men vi var inte där länge, för Mailen skulle upp och jobba idag.
Själv så har jag bara slappat, diskat lite men sen mest glidit. Har sån sjuk jävla träningsvärk, helt otroligt! Kan knappt gå. Haha!
Imorgon så ska jag antagligen sova hemma hos Mailen igen. Helt själv. Första gången jag sover själv på. Hmmm, ja ett jävla tag.
Är i oppeby nu, ska äta lite mat och titta på film med Andreas.
Imorgon ska jag och mamma hämta min älskade sängram! Hoppas jag får någonstans att ställa den snart :)
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0