Sthlm. Dag 2

Konserten igår var mycket bra. Hon är ju så söt Kelly. Me like. Mycket rar mot sin publik så som man ska vara :)
Är på salongen nu, har fixat och trixat lite innan den stora behandlingen.. Säger bara en sak, oj oj oj vilken hunk!
Shit!
Jag har länge funderat på att flytta till sthlm. Och planerna blir ju inte mindre när man är här. Jag tror faktiskt att jag skulle klara mig bra här. Frågan är bara... Kommer jag att trivas?
Nej jag får leva i nuet just nu, väntar fortfarande på att skriva på det där jäkla kontraktet på lägenheten. Jag tror att han har lurat mig faktiskt. Men jag är inte säker..
Nej nu ska det fixas och trixas. Men vi hörs!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0