Sthlm dag 3

Ursäkta men... Fy fan va trött jag är!!! När klockan ringde imorse så ville jag bara ligga kvar och sova hela dagen lång. Men! Jag skulle ju träffa Therese och åka till ikea så det var bara att kliva upp.
Mötte upp Therese på gullmarsplan så drog vi till ikea. Och nu vet jag vad jag ska ha för madrass till min säng. Hade tänkt att köpa på jysk ju. Men den här var mycket skönare och billigare. Så nu får någon följa med mig upp till ikea typ i veckan så jag kan köpa madrasserna :)
Hoppas bara på att gubben till hyresvärd hör av sig till mig imorgon, annars så måste ju jag ringa och kolla med honom. Och det vill jag verkligen inte för att han är verkligen så himla konstig. Jag tror nog inte riktigt att någon kan förstå hur konstig. För denna man måste upplevas..
Är nu hemma hos Therese och softar. Ska kolla på grejer på hennes vind som jag kan låna av henne, typ ja? Saker till hemmet helt enkelt. Har ju köpt lite skit idag, men mer måste ju köpas :)
På fredag blir det utgång för mig och Therese. Jag hade tydligen lovat henne det, men jag tycker att det ska bli skoj inte det, bara det att jag är så glömsk och glömmer sådant. Iaf det kommer bli en nykter utgång för mig. För det har blivit lite för mycket nu den senaste tiden. Och jag vet att jag kan ha roligt utan alkohol.
Ja som jag skrev igår, det var lördag, och mina gissningar hade rätt. Tack så mycket :) Hihi
/E


Kommentarer
Postat av: mulin

Jag gillar din header.

2008-04-13 @ 17:45:13
URL: http://apoetry.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0