Sthlm dag 4

Inne på dag fyra idag, min sista dag här uppe i storstan. Tråkigt, mycket tråkigt. Är så himla trött idag, gårdagen var verkligen jobbig. Men mycket rolig också. Bara galet jobbigt att gå runt med en helt galen huvudvärk! Men jag tror att det berodde på för lite kaffe och spänning. Åkte pendel igår från Therese, gick mycket bra. Vissa människor är bara väldigt barnsliga.
Jag vill verkligen inte åka hem idag. Hade jag inte jobbat ikväll så hade jag stannat tills imorgon.
Jag mår verkligen bra här, och det är så skönt att känna att man mår bra. Trots att jag har dragits med en hemsk jävla mensvärk, och en jävla huvudvärk igår så mår jag så bra!
Systeryster har nyss permanentat ögonfransarna på mig, mycket bra resultat! Och det gick så mycket bättre denna gång än förra. För nu låg jag verkligen och koncentrerade mig på att andas. Andning är mycket bra. Tänk på det, så fort man tycker att saker och ting börjar bli jobbigt, man stressar upp sig för något, andas! In genom näsan ut genom munnen. Jag lovar er att det funkar.. Brukar även dra några djupa när jag är ute och övningskör.
Längtar faktiskt till fredagen, det ska bli mycket roligt! Therese och jag har kul ihop. Hon är för söt speciellt igår när vi satt och åt ;)
Jag är verkligen glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen vännen, för dig har ju mycket roligt med. Och jag känner att jag kan prata om vad som helst med dig. Och det kan man verkligen inte göra med alla ens vänner.
Oj, alla? Alla 2 eller? Visst nu ska jag inte vara så här hemsk och säga att jag inte har några vänner, för det har jag.. Tror jag iaf.(?) Men det är inte många vänner som jag kan prata med. Sen så blir jag faktiskt lite trött på dem vännerna som aldrig hör av sig. För jag orkar inte det längre. Nu sitter jag inte här och säger att jag är världsbäst på att höra av mig, för det är jag inte! Men det känns som om jag är den som oftast hör av mig..
Detta känns som ett typiskt problem, speciellt bland tjejer. Usch! Killar är hemska, men på ett helt annat sett. Dem är hemska när känslor blir inblandade.
Har verkligen inte någon lust att jobba ikväll.. Men jag behöver pengarna så jag får släpa mig till jobbet.
Nu ska jag kolla vilken buss jag ska ta ner till nyköping. Ha en härlig dag!
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha är jag hemsk nu eller???

2008-04-14 @ 22:04:49

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0