Torsdag idag. Eller?

Samma idag. Jag är trött och sjuk. Skulle vilja göra så mycket. Men tyvärr så finns ju verkligen inte orken till det.
Ibland, så faller man lite lätt, och ibland så faller man så tungt. Jag har nog fallit tungt denna gång. Undrar när jag orkar ta mig upp från fallet. Hoppas ganska snart.
Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen.
Fan det är en underbar dag idag och jag missar den. För att jag ligger gömd under täcket. Det är fan inte roligt! Ge mig något piller så jag slipper vara sjuk!
 Jag och mitt älskade syskonbarn Vincent!
Jag vill verkligen ha ett litet knyte. Men som jag sagt så många gånger förrut, jag väntar. För jag har ju faktiskt mina underbara syskonbarn. Och dem är ju som sagt helt underbara. Och mina syskon också.

Yes I was burned, but I call it a lesson learned. Mistake overturned, so I call it a lesson learned. My soul has returned so I call it a lesson learned.
Lifes perfect, it aint perfect you dont know what the struggles for. Falling down aint fallin down if you don't cry when you hit the floor...
 Förstörd? Nej, bra jävligt förvirrad.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0