Torsdag kväll

Sandra slet med sjuka mig ut till arnö nu ikväll. Det var tungt, men så skönt att jag följde med, jag behövde verkligen få lite frisk luft i mina lungor. Tack Sandra!!! Och nu när jag redan är inne på Sandra så kan jag gå in på Sandras familj. Dem är ju helt underbara verkligen. Så himla mysiga och trevliga. Även fast jag är sjuk och osocial och lägger mig i Sandras lillasysters säng. Och hon är för övrigt så himla söt och underbar. Sophie, underbar tjej.
Men nu är jag mycket trött och har mycket ont i huvudet..
Så jag ska dricka lite te nu och ta en alvedon sen ska jag nog sova lite. För imorgon är det en stor dag. För jag ska släpa mig ner på stan för att sola och hålla Sandra i handen när hon klipper håret.. Så sov gott nu mina bloggläsare.
Och, om ni tycker att mina tidigare inlägg har vart tråkiga så.. Tyck det, för det är två underbara låtar som Petter gjort. Och nej Sandra det beror inte på det du sa tidigare. Tro inte det.
Natti natti.
 Jag saknar min Neliah så mycket. Jag måste verkligen träffa henne snart. Mitt underbara hjärta. Åh.. Det var länge sen hon och jag var själva tillsammans. Bara hon och jag. Det behöver verkligen vi.. Love.
/E


Kommentarer
Postat av: Evelina

V'Go

2008-04-04 @ 10:19:35
URL: http://evelajnanr1.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0