Torsdag..

Känner mig "bra" idag. Det kanske håller på att vända. Jag är ju verkligen inte pigg men om man jämför hur det var för några dagar sen så är ju jag en levande människa nu. Så jag kanske kan jobba nästa vecka.
Pratade nyss med vårdcentralen och dem sa att det var helt okej att jag går och jobbar, så länge jag känner att jag orkar det. För så länge jag inte hånglar eller är intim med någon så smittar jag inte någon. Undrar hur länge jag inte får kyssa någon...? Var även tvungen att akta magen så inte någon slår mig, för min mjälte och lever har tydligen växt lite, så jag måste ta det lungt. Och jag måste så fort jag känner att jag får ont i magen ringa vårdcentralen eller 112. För då kan det tydligen vara akut. Nu kommer jag vara livrädd varje gång jag känner något i magen. 
Idag ska jag lämna in min älskade telefon ännu en gång. Hoppas den kommer må bra utan mig. Jag kommer sakna den massor! Det vet jag.
Måste fixa till min friss snart också, luggen är inte alls vacker längre. Funderar på om man ska vara hel blond eller om man ska köra någon annan cool färg i luggen? Funderar också på att ta bort en av mina "tofsar" men jag vet inte.. Någon som vill hjälpa mig kanske?
Nu ska jag äta lite.. Youghurt kanske :) Kram
/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lilla gumman, du måste vara rädd om dig! Låter läskigt. Jag tycker du ska behålla dina tofsar, de är fina.
Kram

2008-04-24 @ 20:14:34

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0