Tungt...

Vilken kille denna man är. Han har verkligen gjort så mycket för svensk hiphop. Riktigt grym!
 Thomas Rusiak..

Just nu så är det galet jobbigt. Jag tror inte att någon vill vara i mina skor just nu. För nu är det verkligen tungt...
Det är tur att jag har musiken, för utan musiken skulle det vara tusen gånger värre. Just nu sitter jag och lyssnar på en intervju med underbara Petter. Det är min man det .. ;)
Imorgon ska jag äta lunch med mammsen. Ska bli skönt att ha lite ensam tid med henne. Bara hon inte tjatar på mig som alltid.
Nu är biljetten till stockholm beställd så på fredag 13.35 drar jag ifrån staden.
Tjao!
    Sandra och jag idag på promenaden till mio. Det var sjukt kallt ute vill jag lova er..
Som sagt det är tungt just nu, fan!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0