Underbara fredag!

Jag mår bra idag också. Känns mycket skönt. Men jag tar en dag i taget. Kan kanske åka på världens bakslag. Men jag hoppas verkligen att jag kan gå till jobbet nästa vecka...
Pratade nyss med Nathalie, mycket trevligt för det var verkligen ett tag sen hon och jag pratade.
Idag är det fredag och mina planer var att jag skulle gå ut och ha sjukt skoj, men ja. Det går ju tyvärr inte nu. Skit trisst. Men jag få underhålla mig på något annat sätt. Det är fan så surt, lönehelg och allt.
Lönen var för övrigt helt okej. Inte så okej så jag kan köpa mig en ny telefon. Nej just det, skulle ju lämnat in min kära igår. Men det var inte någon idé. Den tog ju ett bad med mig för ett par veckor sen, och nu är det några knappar som har slutat fungera. Och jaa. Fuktskadan är ju ett faktum. Så dem sa att det inte ens var någon idé att skicka in den. Men Michelle skulle köpa en ny mobajl om några månader så då övertar jag hennes "gammla". Så min kära telefon är sjuk den också. Men den går tyvärr inte att rädda. Min älskade telefon. Fan! Ja, ja så går det när man tror att telefonen också ville ta sig ett dopp i badkaret, haha !
Nu ska jag ta reda på mina kläder här. Imorgon flyttar jag hem till Mailen. Men där stannar jag nog ett tag :)
Ser ut att vara ett underbart väder ute. Ha en härlig dag!
/E


Kommentarer
Postat av: SL

Har du provat ha mobilen i ugnen? Har en kompis som gjorde det när det var fuktskada och det fungerade.
Sök på google om tips.

2008-04-25 @ 13:35:11
Postat av: Evelina

Ja allså, den fungerar. Och det har den gjort efter doppet. Bara det att det är några knappar som har lagt av nu. Tack iaf SL.? :)

2008-04-25 @ 14:43:52
URL: http://evelajnanr1.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0