Dagarna som gått

Jag har haft det bra nu den senaste tiden.
Igår hade jag körlektion och det gick bra, tror jag, haha! Körde landsväg och motorväg. Snart ska jag skriva upp också, jösses ! Lovar att när den dagen kommer så skriver jag det säkert här, sen inlägget senare, jag klarade det inte ! För, jag tror att jag, inte kommer klara det.
Efter körlektionen drog jag till oxelösund i regnet. Hem till Sebastian, Nathalie, Neliah & Vincent. Myste en massa med barnen. Drog in till stan där bestämmde jag mig för att jag skulle sova över hos dem. Och det var också mys :) Blev väckt av Nathalie imorse, av att hon hoppar på mig i sängen, Neliah smyger efter, men hon var snällare som ville kramas lite :)
Skulle byta på Vincent, och när jag trodde att jag nästan var klar och lyfte upp honom så fick jag nog nästan hela hans måltid på mig, och på golvet hamnade det också, haha. Han älskar sin faster :)
Vi åkte ner till bvc och vägde och mätte lill killen, han växer så bra så bra . In till stan och lämnade en ledsen Neliah på dagis. Sen drog vi upp till gummsbacken kollade runt på lite shit åt också även lite shit, nämligen mc'donalds så efter middagen drar jag iväg till badhuset för att simma några längder !
Nu ska jag diska och förbereda maten. Ha en härlig kväll!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0