Fredag kväll

Ikväll har jag jobbat och det var så jävla segt!
Ikväll blir det antagligen utgång på olery´s med Michelle, Rebecca & Camilla. Och jag funderar på att bli lite full faktiskt :)
Imorgon fyller Ia år. Så då åker man upp till stockholm med Sebastian, Nathalie, Neliah & Vincent. Sen ska jag sova hos dem i helgen så underbart ska det bli :) mysa en massa med Neliah & Vincent. Och bror och Nathalie också så klart men mest med dem söta syskonbarnen..
Hoppas på att det blir skoj imorgon. Hoppas på att Ia bjuder på lite alkohol.. För här ska det supas.. Eller inte kanske? Vem vet, den som lever får se. Nu ska jag spela gituarr (stavning) hero! Ha en härlig kväll. Puss
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0