Helgen

Jag hade mycket skoj i fredags trots att Rebecca inte följde med ut, vilket jag tyckte var mkt tråkigt.. Men jag överlevde ju faktiskt, hade ju Michelle med mig, vilken pingla hon är ;)
Lördagen vaknade jag vid sex på morgonen och jag somnade runt fyra kanske, och var så jävla pigg. Men Michelle tvingade mig att gå och lägga mig igen, tur var väll det för jag var så jävla trött, antar att det var lite alkohol som fanns kvar i kroppen. Vid halv elva så drog jag upp till stockholm. Bilresan var lite så där, trodde att jag skulle behöva ropa på Ulrik några gånger, men jag klarade mig faktiskt. Skönt!
Det var mycket trevligt hemma hos Marlene och Ia. Drack lite vin och öl senare på kvällen, för när jag kom dit upp så var jag verkligen inte på humör för det.
Åkte till oxelösund efter åtta någon gång, känndes verkligen som om klockan var mer än vad den var. Gick och la mig ganska skapligt. 
Blev väckt kl 03 av att Chabo sjunger som en dåra utanför rummet, jösses va rädd jag blev då! Men jag fick iaf tyst på honom som tur var.
Igår så myste jag en massa med Vincent, det var verkligen behövligt, faster Evelina var verkligen trött!
Idag är det måndag och jag och Natti Patti vet verkligen inte vad vi ska hitta på. Jag vill åka in till stan för min mobajl har kommit tillbaka som jag lämnade in :) Äntligen! 
Nej om jag kanske ska vara lite social mot Nathalie & Vincent nu. Puss på er och ha en härlig måndag! Här skiner solen för fullt :)
/E 

Kommentarer
Postat av: tess

Kärlek och värme till dig!

2008-02-29 @ 22:43:21

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0