Hemska jävla måndag...

I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright.

Tog en mycket lång sovmorgon, telen var på ljudlös tur det, för många hade ringt och messat. Men det kunde vart någon mer som messat. Men men, kanske lite bra?
Tack Therese för att du finns här för mig just nu !
Idag ska jag städa denna hemska lägenhet. Det kommer att ta tid, för jag vill inte slita mig ifrån denna hemska burk som stjäl min tid. Lämmnar iaf detta för tillfället. Jag har inte bloggat på länge jag vet, jag är en dålig människa just nu.
"jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns"

/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0