Idag är det onsdag..

Glömmde totalt bort att kolla på en dator igår. Men va fan gör det? Knappast så att jag dör av det. Eller ?
Nu på morgonen så ska jag övningsköra, ska gå ner på stan idag har jag bestämt mig för. Det kommer inte alls vara farligt, den enda som kommer vara jobbigt är att jag kommer få så jävla ont i mina fötter.
Åh vet ni vad?? Jag är så lycklig, nästa vecka på tisdag så ska jag äntligen klippa mig igen :) Wihoo! Det ska bli så jädrans skönt.
Ska jobba kl 13-16. Så jävla löjlig tid. Men den ordinarie personalen har ju APT! Usch... Sen drar jag ut till ockle för att hämta en sak till Andreas. Hoppas han blir glad..
Nej kaffe kanske, och tyvärr en cigg. Jag har blivit så nervig den senaste tiden så jag har börjat röka mer igen.. Inte bra! Men i år så lär jag säkert lägga av med dem där hemskheterna. Ha en underbar onsdag kära läsare!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0