Lördag

Är hemma hos Therese nu i södertälje, och det är så himla skönt att vara här, och bara vara :) Underbara vän :)
Fick lite kläder, alltid lika härligt :)
Jag är så himla besviken på en viss person. Fattar inte hur man först säger en sak och sen så vill man göra en helt annan sak.. Snacka om att göra så att jag ser ut som en jävla idiot, dum jävla blondin som jag nu är... Idiot.
Och nej, det är inte Andreas jag menar... För att han är helt underbar..
Jag har fortfarande sån jävla träningsvärk. Undrar när det ska ge sig egentligen..
Usch vad jag vill ha ett riktigt jobb nu (fastjobb). Så jag vet vad jag får för lön varje månad. Och just nu så har jag verkligen inte några pengar alls, jäns helt piss faktiskt.. Ska klippa mig på tisdag som sagt, och det ska verkligen bli helt underbart, för håret är hemskt just nu.. Nej om jag kanske ska vara lite social nu.
Puss på er!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0